نامه قدیمی
مطالب گوناگون.وب مرجع
مضوعات و مطالب گوناگون به جای اینکه وب های زیادی را جستجو کنید به این وب مراجعه کنید.

 

یادمه به چشمه گفتم همه نشونیاتو
تا برام بیاره با خود همه قشنگیاتو
آب رفت و مدتی گشت دنبال عکس رخ تو
با خودش آورده بود اون نامه ی جوونیاتو
تو نامه نوشته بودی که دوستت دارم همیشه
زندگی بدون سایه میشه اما تو نمیشه
گفته بودی که غروبا دل من بی تو میگیره
اگه بر نگردی پیشم عاطفه بی تو میمیره
گفته بودی که فقط مرگ بین ما پل خرابه
زندگی بدون عشقت یه سوال بی جوابه
یادمه یه طرح مشکی تو نامت کشیده بودی
زیرشم نوشته بودی مثل من هیچ جا ندیدی
دو نفر کنار هم بود یکیشون تو یکیشون من
خودتو اسیر کشیدی زیر سقف اسمون من
آخرش نوشته بودی تا یادم نرفته راستی
کاش بهم بگی یه روزی من همونم که میخواستی
تو خودم بودم که طوفان نامه ی ناز تورو برد
مرغ عشقم پرکشید و روزای قشنگ من مرد
مثل یک مرغ مهاجر حس پرواز تو گل کرد
برای عبور چشمات اسمون دستاشو پل کرد
نفسم سکوت میشکست عشق من راهتو می بست
پشت هر شیشه که بودی دستای من اونو میشکست
با امید نا امیدی واسه تو نامه نوشتم
صدای پاتو شنیدم همه کوچه هارو گشتم
همه ی حرفای نازت یه دروغ بی نشون بود
زودگذر شیرین و آروم مثل یک رنگین کمون بود


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






ارسال شده در تاریخ : چهار شنبه 22 شهريور 1391برچسب:, :: 1:56 :: توسط : هیچکس

درباره وبلاگ
اشعار و مطالب ادبی
پيوندها


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 12
بازدید دیروز : 75
بازدید هفته : 108
بازدید ماه : 254
بازدید کل : 29505
تعداد مطالب : 35
تعداد نظرات : 8
تعداد آنلاین : 1